~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 5 ianuarie 2017

FUEGO: "Se poate să iertăm şi să uităm..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Fiecare-şi ghidează viaţa
după propriul plac..."

"Cred în oameni şi-mi doresc ca şi ei să creadă în arta mea.
Nu sunt sigur dacă e cea mai bună variantă a mea de a fi, dar ce să-i faci, alta nu există.
Chiar dacă personajele din jurul nostru au mai multe faţete, chiar dacă suntem trădaţi deseori, chiar dacă ne înşelăm, eu nu mă dezic de la ideea că orice relaţie de prietenie, de colegialitate, trebuie să plece din start cu temelia încrederii.
Nu vreau să spun nimic şi nu sunt de acord cu cei radicali, dar se poate să iertăm şi să uităm.
V-am mai spus că ale mele gânduri scrise aici, pe Facebook, sunt doar nişte opinii, nişte constatări, nefiind universal valabile sau corecte.
În fond, fiecare-şi ghidează viaţa după propriul plac.
Vă doresc zi liniştită şi vă încurajez să-i iertaţi pe cei de lângă voi, chiar dacă v-au greşit!"

Paul Surugiu - Fuego
5 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu