~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 20 ianuarie 2017

FUEGO: "Să nu pleci capul prea des!..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Am încurajat mereu oamenii
să fie siguri pe ei..."

"Ideile, convingerile şi argumentele tale sunt de departe, cele în care trebuie să crezi, iar dacă îţi doreşti ca şi alţii să fie de acord, trebuie să lupţi pentru susţinerea lor, fără griji.
E o vorbă înţeleaptă care spune că cel dintâi om în faţa căruia trebuie să dai socoteală eşti chiar tu şi oare cum ai vrea ca ceilalţi să creadă în ideile tale dacă tu nu ai suficientă încredere?
Am încurajat mereu oamenii să fie siguri pe ei. Eu aşa sunt.
Chiar şi când am emoţii sau mi-e teamă de ceva, încerc să mă stăpânesc şi să-mi folosesc toate armele pentru a fi cel mai bun în situaţia respectivă.
Nu e vreun semn de superioritate, dar să nu pleci capul prea des, mai ales atunci când ai dreptate!"
Paul Surugiu - Fuego
20 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu