~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 13 ianuarie 2017

FUEGO: "Nu mă consider o vedetă..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Sunt doar un artist care cântă,
trăieşte pe scenă..."

"Uneori, din imaginile sufletului nostru dispar culorile.
La propriu chiar, ajungem să nu mai vedem frumuseţile de lângă noi.
Ştiţi că acum, de când cu reîmprospătarea picturii în viaţa mea, văd culorile vieţii în alte nuanţe, mult mai puternice şi mult mai vioaie.


Alteori, le elimin complet, pentru a putea sesiza adevărul ce se ascunde dincolo de frumuseţe.
Întotdeauna, simplitatea unor vorbe va merge fix acolo unde trebuie, la casa sufletului.
În primul rând nu mă consider o vedetă, sunt doar un artist care cântă, trăieşte pe scenă şi încearcă, cu seriozitate şi dăruire maximă, să-şi facă treaba cu profesionalism.
Da, într-adevăr, am încercat să evoluez, să mă autodepăşesc, să învăţ de la mine şi din greşelile mele. Am avut norocul unor întâlniri care mi-au marcat parcursul profesional şi m-au făcut să fiu un om împlinit, în primul rând, şi apoi un artist împlinit."

Paul Surugiu
12 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu