~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

FUEGO: "Mâine am surprize..."


Paul Surugiu - Fuego:
"E ziua cea mare în care vă arăt
afişul turneului..."

"Vreau să mă bucur cât mai mult de tot ce am în jurul meu.
Asta-mi zic în fiecare dimineaţă.
Ştiu că pare un pic ciudat, dar zău că cel mai bun şi mai eficient îndemn motivaţional eşti tu însuţi, privindu-te în oglindă.
V-am zis, poate că uneori nu vedeţi ceea ce vă place, dar nu contează, viaţa trebuie luată ca atare şi profitat de fiecare moment unic.
Mă gândeam la ce debitez eu zilnic aici, dacă interesează pe cineva, dacă are vreun sens să-mi zic trăirile.
Şi mi-am dat seama că da, e cu folos, pentru ca orice cuvânt, orice faptă povestită, orice vorbă gândită are rolul ei în existenţa cuiva.
Iar eu nu vreau să fiu model, în schimb vreau să împărtăşesc cu voi tot ce reprezint, de la muzică la sufletul meu.
Mâine am surprize. E ziua cea mare în care vă arăt afişul turneului, vă ofer link-uri de unde să vă procuraţi bilete online, vă povestesc despre ce e vorba şi, cel mai important, vă spun oraşele unde ajung.
Pe părţi, desigur, aşa că staţi alături de mine!"
Paul Surugiu - Fuego
28 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu