~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 25 ianuarie 2017

FUEGO: "Mă voi plimba în luna martie prin ţară..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Revin zilele următoare
cu detalii... speciale!"

"Nu ştiu ce m-a apucat zilele astea, dar sunt serios cu gândul la primăvară.

Nu neapărat pentru căldură, ci pentru bucuria aceea de a vedea totul cum renaşte, cum înverzeşte, cum se reface după o iarnă grea.
Cred sigur că mi se trage de la pregătirile intense pe care le-am început pentru super turneul din această primăvară, în care, dincolo de toate, voi trage un semnal de alarmă cu privire la muzica cu melodie, cea de care încă mai are nevoie publicul, chiar dacă mulţi se grăbesc să o facă uitată.
Pe lângă asta, aniversez alături de voi, 10 ani de turnee naţionale, iar asta înseamnă enorm pentru mine, dacă am reuşit să vă scot din casă şi să vă aduc la sală să-mi ascultaţi cântecele.
Mă voi plimba în luna martie prin ţară şi voi ajunge prin mai toate zonele.
Dar revin zilele următoare cu detalii... speciale.
Vă doresc linişte!"
Paul Surugiu - Fuego
25 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu