~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 22 ianuarie 2017

FUEGO: "În luna martie am pregătit surprize..."


Paul Surugiu - Fuego:
"O mână de oameni cu suflet nobil au crezut în arta mea..."

"De când am început să-mi arăt picturile public şi am primit tot felul de impresii, m-am întrebat ce le place oamenilor la tablourile mele?
Nu sunt nici profesionist, n-am mâna formată, sunt stângaci şi n-am teme variante, doar case şi natură statică cu flori diverse.
Şi-am găsit răspunsul la cei care mi-au achiziţionat operele - au un strop de siceritate, idee şi sunt destinate scopului măreţ de a face bine.
În fond, după cum ştiţi, faptul pentru care "Art By Fuego" este în picioare şi va fi pentru mult timp este acela că o mână de oameni cu suflet nobil au crezut în arta mea şi au investit încredere într-o activitate nobilă - aceea de a scoate la lumină talentele şi desigur, de a sprijini marii artişti.
În toată perioada asta care a trecut de când am dat start proiectului, adică aproape un an şi jumătate, am cunoscut şi persoane reticente ori care nu reacţionează la artă. Just şi credeţi-mă că nici mie, dacă nu-mi place ceva, nu ezit să spun asta, cu bun simţ şi discreţie.
Dar niciodată n-aş putea spune vreodată că artiştii, mici şi mari, nu au nevoie de şanse. Iar eu asta fac. Prin munca mea, prin serile pe care le pierd făcând ce-mi place de altfel, încerc să ofer speranţe unor copii talentaţi şi unor legende care au nevoie de puţină atenţie.
Şi le mulţumesc tuturor celor care au achiziţionat lucrări şi o vor face în continuare.
Şi vă anunţ că în luna martie am pregătit surprize speciale cu "Art By Fuego".”
Paul Surugiu - Fuego
21 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu