~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 7 ianuarie 2017

FUEGO: "În Israel am găsit un soi de linişte..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Le cânt despre acasă, despre ce înseamnă să fii român, despre ce-i simplu şi deplin..."

"Zău că nu vreau să fac nimănui în ciudă prin postarea de azi, mai ales că eu abia aştept să revin la zăpezile care s-au aşternut acasă, dar nu puteam rata ocazia de a vă spune că în Israel am găsit, ca niciodată, un soi de linişte care-mi face bine.
Ieşirile din decorul uzual, din lumea care ne e cunoscută, sunt de bun augur şi n-ar strica, măcar o dată în viaţă, să încercaţi să descoperiţi, măcar pentru câteva zile, o altă civilizaţie, alte meleaguri, altă cultură.
Eu unul am fost mereu fascinat să văd cum alţi oameni, ca şi noi, pot fi atât de diferiţi, deşi pare că avem atât de multe în comun.
Românilor evrei de aici, plecaţi de mult timp din ţară, le cânt asta, seara, la
"ROMANIADA",
despre acasă, despre ce înseamnă să fii român, despre ce-i simplu şi deplin.
Vă doresc zi liniştită!"

Paul Surugiu - Fuego
7 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu