~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 11 ianuarie 2017

FUEGO: "Îmi pare că uităm să ne bucurăm..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Sunt deseori mult prea
absorbit de muncă, de probleme, de activităţi..."

"Cred că lumea din jur este mult prea spectaculoasă pentru cât suntem noi de banali.
Îmi pare deseori că pierdem momente importante, că suntem prea leneşi, ori că uităm să ne bucurăm aşa cum ar fi propice pentru tot ce vedem.
Serios, ajungem să fim prea obosiţi şi stresaşi ca să mai vedem anumite capitole luminoase.
Prea apatici, lăsăm în stand-by tot felul de lucruri simple, care, nu doar că ne-ar mai face mai înţelepţi, dar ar da şi o altă formă percepţiilor noastre.
Şi eu mă încadrez în această categorie.
Sunt deseori mult prea absorbit de muncă, de probleme, de activităţi, unele importante, altele nu, încât nu mă mai interesează să văd ce frumuseţi am în jur, să mă bucur de prieteni pe măsură, să vorbesc, să stau, să fiu inspirat, să râd, să fiu eu.
La voi cum este?
Vă doresc o zi de vis, mai călduroasă ca celelalte!"

Paul Surugiu - Fuego
11 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu