~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 16 ianuarie 2017

FUEGO: "Fiţi sinceri cu voi înşivă!"


Paul Surugiu - Fuego:
"Înconjuraţi-vă de
prieteni adevăraţi!"

"Aseară am văzut un film remarcabil - "Florence Foster Jenkins", cu Meryl Streep. Vi-l recomand, fiind o lecţie extraordinară despre cumpătare, pasiune, demnitate, curaj.
Iar cu filmul acesta mi-am reconfirmat un fapt veridic - acela că trebuie în viaţă să te înconjori de oameni sinceri, care să nu te menajeze atunci când e cazul să ştii că ceva nu a mers bine.
Ne place să ne alintăm urechile cu laude, dar mult mai benefice sunt criticile, mai ales atunci când sunt sincere şi constructive.
Mie mi-a plăcut mereu ca pe lângă aprecieri, să aud şi ce nu am reuşit să fac, ori ce am greşit.
Cred că aceasta e cheia evoluţiei şi ţine de înţelepciune să fim oneşti şi să-i ascultăm mai mult pe toţi aceia ce ne vor binele, chiar dacă asta contravine frumuseţii de a auzi că ai triumfat pe toate liniile.
Aşadar, fiţi sinceri cu voi şi înconjuraţi-vă de prieteni adevăraţi!"

Paul Surugiu - Fuego
16 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu