~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 13 ianuarie 2017

FUEGO: "Cred în proiectul meu..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Am trăit nişte experienţe
care m-au marcat..."

"Am fost provocat de cineva, într-un comentariu, să povestesc cum a luat naştere ideea proiectului
"ART BY FUEGO".
Iniţial m-am amuzat, pentru că am povestit de atâtea ori asta, încât cred că toată lumea ştie, dar nu e chiar aşa.
Pasiunea pentru pictură o am de multă vreme, în urmă cu vreo câţiva ani am reluat-o şi acum un an şi jumătate, la îndemnul doamnei Doina Păuleanu, am hotărât să-mi arăt operele public.
De atunci încerc, pe cât se poate, să mă perfecţionez.
Asta se ştie.
Ce nu se ştie e faptul că am trăit nişte experienţe în ultimii ani, care m-au marcat. Am văzut artişti mari, colosali, care trăiesc de pe-o zi pe alta şi stau demni, fără să se plângă.
Chiar dacă i-am sprijinit atunci, n-am zis nimic şi-am rămas cu amărăciunea.
Dar când mi-am dat seama că pasiunea mea poate face bine şi mai mult, n-am stat pe gânduri.
Aşa a apărut
"ART BY FUEGO".
Aşa am ajutat o mulţime de tineri cu talent, care vor face carieră, gândindu-mă la mine la începutul drumului artistic, atunci când nu mi s-au oferit multe şanse.
Cred în proiectul meu, iar în 2017 va face o mulţime de alte fapte admirabile."

Paul Surugiu - Fuego
12 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu