~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 20 ianuarie 2017

Art By Fuego: "În curând - opere spectaculoase..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Am pus suflet în naşterea
operelor mele..."

"S-a întâmplat vreodată sa vi se pară că totul în jur se prăbuşeşte?
Ei bine, în astfel de cazuri, pe lângă cumpătare şi putere, e nevoie de un ajutor.
Proiectul
"ART BY FUEGO"
nu e o asociaţie umanitară, e mai mult decât atât.
Iniţiativa lui Paul Surugiu este pasiunea şi bunătatea sa, la un loc cu admiraţia şi aprecierea pentru valorile României, dar şi pentru tinerii care acum păşesc în lumea mare a artei.
Paul s-a apucat de lucru pentru următoarele expoziţii pe care le va avea la începutul lunii martie prin ţară.
Se pare că-i prieţte perioada liberă, iar inspiraâia este la cote maxime, astfel că în curând veâi putea admira opere spectaculoase."
Art By Fuego
20 ianuarie 2017

"Am pus suflet în naşterea operelor mele şi mă pot mândri cu nişte timp investit cu folos.
Cu pictura pot naşte lumi noi, culori noi şi ştiu că la un moment dat, una dintre creaţiile mele va sta pe un perete şi va fi admirată, nu neapărat pentru frumuseţe, ci pentru sinceritatea şi pasiunea puse în realizarea ei."
Paul Surugiu - Fuego
20 ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu