~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 30 decembrie 2016

FUEGO: "Amintirile-s benefice..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Liste de dorinţe pentru anul ce vine nu am..."


"Vă spuneam zilele trecute că 2016 a avut o mulţime de faţete. Nu sunt nostalgic, iar acum, la final de an, cu atât mai puţin vreau să devin sentimentalist. Dar ce ştiu eu sigur e faptul că amintirile-s benefice şi ne fac întotdeauna să privim altfel către viitor.
Firesc că ne pot ţine pe loc, dar atunci când alegem partea pozitivă, nu avem altceva de câştigat decât experienţă.
Amintirile mele din 2016
sunt multiple şi diverse.
Am realizat pentru voi două turnee naţionale
– "S-A APRINS O STEA"
şi
"ZĂPEZILE DE ALTĂDATĂ",
am scos mai multe piese, am pus pe picioare
ART BY FUEGO
şi am fost alături de tinerii talentaţi.
Am imagini de aur şi, fără doar şi poate, pot exclama că a fost un an bun.
Liste de dorinţe pentru anul ce vine nu am, aşa că nu-mi rămâne decât să vă doresc şi vouă amintiri de poveste cu mine alături!"

Paul Surugiu - Fuego
30 decembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu