~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 1 septembrie 2016

FUEGO: "Nu mai suntem ce-am fost!..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Mă leagă o prietenie de ea..."

"Vine toamna, vin şi frunzele arămii,
vine şi răcoarea!
Recunosc că nu-mi pare rău, ba dimpotrivă, mă bucur nespus că intrăm în anotimpul nostalgiilor şi în perioada de care mă leagă o complicitate specială. Mă leagă o prietenie de ea şi am impresia că mă cunoaşte.
Îmi plac culorile ei şi mă inspiră chiar şi-n pictură, cu atât mai mult cu cât e asemeni vieţii - o etapă, o trecere ireversibilă, dar de-un farmec şi-un parfum îmbătător.
N-aş putea uita amurgul de toamnă vreodată şi am certitudinea că nu doar eu sunt "amorezat" de ea, ci mai toţi romanticii care mai cred în puterea emoţiei.
Asta e, îmi place toamna şi misterele ei!
Şi noi, la fel ca pomii, ne colorăm, ne amăgim şi începem, prin vremuri apuse, să picăm din vise, rând pe rând, pentru că oricât ne-am dori,
nu mai suntem ce-am fost!"
Paul Surugiu - Fuego
1 septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu