~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 6 septembrie 2016

FUEGO: "Le mulţumesc tuturor celor care cred în mine..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Mi-am arătat cu bucurie căsuţele..."

"Orice etapă este o lecţie.
Orice lucru bun dus la îndeplinire este o reuşită. Una spirituală mai mult, morală, de la care primeşti energie
cât pentru vreo 10 ani.
Aseară am avut vernisajul de la expoziţia
"CASA PĂRINTEASCĂ".
Pentru mine, un triumf!
După atâtea nopţi de muncă, mi-am arătat cu bucurie căsuţele şi am fost fericit să văd atâţia oameni speciali, cărora le mulţumesc.
Vă povestesc zilele acestea pe larg cum a fost, cine a venit, cine a cântat, cu poze, reportaje şi alte cele.
Oricum, eu le mulţumesc tuturor celor care cred în mine, în ideile şi proiectele mele!
Repet, nu sunt pictor, sunt un om pasionat, care are curajul să-şi arate pasiunea şi care încearcă, cu umile posibilităţi, să facă bine.
Puteţi vizita expoziţia de la Palatul Parlamentului în fiecare zi, până pe 20 septembrie, pe la intrarea din parcul Izvor, la Sala de Expoziţii "Constantin Brâncuşi"..."
Paul Surugiu - FUEGO
6 septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu