~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 2 septembrie 2016

FUEGO: "Expoziţia poartă numele versului său..."


Paul Surugiu - Fuego:
"E pentru tine asta, maestre!"



"Nu uitaţi de luni, 5 septembrie, de expoziţia
"CASA PĂRINTEASCĂ",
de la Palatul Parlamentului, acolo unde voi arăta o nouă parte din sufletul meu artistic, printr-un vernisaj de zile mari, cu accente populare. De asta vă şi rog să aveţi în vestimentaţia voastră un element popular.
Dar m-am gândit că nu e complet totul dacă nu-l am acolo şi pe nenea Grig Vieru, poetul luminii, care mi-a fost mentor şi care mi-a pus în glas şi voce cele mai frumoase versuri.
Aşa se face că, pe lângă picturi, voi crea un spaţiu special, cu o expoziţie "Grigore Vieru", în care voi aduna toate amintirile, pozele, trofeele, diplomele, manuscrisele originale, cărţile, medaliile, albumele cu şi despre el, din colecţia mea privată.
Vă arăt un infim fragment din tot ce a însemnat acest OM pentru mine şi cariera mea, cu atât mai mult cu cât expoziţia poartă numele versului său.
Pentru mine, Grigore Vieru rămâne un imens poet şi una dintre puţinele poezii umane pe care le-am întâlnit.
E pentru tine asta, maestre!"
Paul Surugiu - Fuego
2 septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu