~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 6 septembrie 2016

Fuego, din nou în lumina reflectoarelor


Cântăreţul şi-a expus cele mai recente picturi,
iar la vernisaj a fost înconjurat de vedete una şi una

Întrebat de Teo care este legătura între casele părinteşti şi Grigore Vieru, Fuego a mărturisit că s-a inspirat din versurile poetului şi a creat mai multe lucrări, care au ca temă centrală - casa părintească, văzută în moduri diferite.
"Casa părintească este piesa scrisă de Grigore Vieru, mi s-a încredinţat piesa, eu am făcut-o cunoscută în România şi m-am gândit că de fiecare dată când ne e mai greu, ne întoarcem acasă, cu toţii avem o casă în sufletul nostru.
S-a născut "Casa părintească" în urma poemului şi am realizat 25 de case din diferite zone ale ţării. Am muncit toată vara, nu am avut vacanţă...",
a spus Paul Surugiu.

Cântăreţul a menţionat faptul că fondurile acumulate în urma vânzării tablourilor sale, vor fi donate artiştilor bolnavi. Din compasiune şi respect pentru marii artişti ai ţării, încercaţi de grele suferinţe, Fuego a recurs la asemenea gesturi de caritate şi, în demersurile sale, a fost susţinut şi de alţi colegi de breaslă.
Iată ce alţi artişti au fost alături de Paul Surugiu la vernisaj şi ce mesaje surprinzătoare i-au transmis aceştia.

Pentru a viziona materialul video, accesaţi:
Sursa: Kanal D
6 septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu