~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 6 septembrie 2016

Fuego: "Casele mele... au prins viaţă..."


"Sunt entuziasmat că am putut veni cu altceva..."

"Când ai parte de susţinerea oamenilor dragi în ceea ce faci, nimic nu e imposibil!
Mulţumesc prietenilor de la Kanal D, că au transmis din emoţia de aseară!
Casele mele, micile fragmente din România asta a noastră, au prins viaţă, lumină şi intră în inimile voastre.
Sunt entuziasmat că am putut veni cu altceva şi că i-am readus imaginea marelui Vieru în atenţia voastră, mai ales că şi prin el mi-am găsit inspiraţia şi bucuria de a picta aceste minuni, graţie versurilor şi simţirilor sale!
Nu uitaţi că le puteţi admira la Palatul Parlamentului până pe 20 septembrie!"
Paul Surugiu - FUEGO
6 septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu