~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 22 august 2016

"Sunt mai bine şi mai împăcat ca la 30 de ani!"


FUEGO: "Parcă nu-mi vine să cred
că fac 40!"

Mâine, 23 august, Fuego va împlini 40 de ani, vârstă la care se poate lăuda cu numeroase realizări.
Cum se simte artistul la această vârstă?
Ei bine, Paul Surugiu a dezvăluit pentru alphamagazine.ro cum va sărbători
această zi specială.

"Parcă nu-mi vine să cred că fac 40!
Nu simt deloc aceşti ani şi mi se pare că întineresc cu cât trece timpul. Acesta-i spriritul meu, mai ales că n-am nici un fel de regret cu privire la ce am făcut şi am ales
în viaţa mea.
Trebuie să recunosc că nu-mi plac aproape deloc zilele în care eu sunt sărbătorit, dar mă conformez frumos şi într-un final ajung să-mi dau seama cât de mult
ţin oamenii la mine.
Anul acesta, diferit de toţi anii,
nu petrecem în mod special.
Ba dimpotrivă.
După programul agitat al perioadei, încerc să mă relaxez de ziua mea.
Seara vom vedea filme, vom sta în pijamele şi vom mânca popcorn.
Eu sunt un om normal, fără extravaganţe şi-mi caut fericirile în lucrurile simple.
Şi chiar le găsesc, să ştiţi!
N-am nici o problemă cu vârsta de 40. Sunt mai bine şi mai împăcat cu mine ca la 30!
Am încredere în tot ceea ce fac, aş putea oricând să o iau de la capăt şi ştiu că forţa mea stă fix în puterea pe care
mi-o dă publicul.
Apoi fac ceea ce îmi place şi-atunci
fiecare zi e o sărbătoare.
Sigur că n-a fost şi nici nu este totul roz.
Nici nu-mi doresc - sunt nopţi nedormite, mii de kilometri săptămânal, sacrificii, tot felul de renunţări, dar finalul bate
toată această luptă.
Aşadar, la 40 de ani, Fuego este un om împlinit.
Care nu-şi doreşte decât încă vreo 40 la fel ca cei de până acum!",
a declarat Paul Surugiu pentru alphamagazine.ro.

22 august 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu