~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 22 august 2016

Sărbătoritul zilei, Fuego, un copil de 40 de ani

FUEGO şi "Libertatea" lansează
"Am încredere-n dragostea ta"

Astăzi, celebrul artist Fuego împlineşte vârsta de 40 ani. Cântăreţului nu-i place să primească daruri, nici măcar de ziua lui, ba mai mult, preferă să ofere. Aşa că, pe 23 august, la ceas de aniversare, "Libertatea" vine în întâmpinare fanilor şi le oferă, pentru doar 9.99 lei, cel mai recent CD al lui Fuego.
Cu o zi înainte de ziua lui, Fuego şi-a făcut timp să stea de vorbă cu noi şi să ne povestească despre planurile sale, despre cum se vede la 40 de ani şi, mai ales,
cum va petrece.
"Sunt un veşnic copil. Într-un fel sau altul, nu-mi vine nici mie să cred că fac vârsta asta, pentru că, deşi am trecut prin multe, am reuşit să-mi păstrez tinereţea şi aplombul pe care le aveam la 20 de ani.
Sigur că sunt un om aşezat, împlinit, ce caută în permanenţă să-şi facă
viaţa mai frumoasă.
Vârsta este o cifră banală din buletin.
Eu unul sunt mândru că viaţa mea a fost binecuvântată cu darul de a cânta şi cu bucuria de a fi în sufletele şi pe buzele românilor care cred în mine şi în arta mea.
Vedeţi voi, acesta a fost şi
darul cel mai de preţ.",
a declarat cântăreţul.

Fuego vrea un singur dar: linişte

Îndrăgitul artist nu a aşteptat niciodată să primească daruri de la prieteni sau colaboratori, ci a preferat să le facă el cadouri. Singurul lucru pe care-l dorește...

"Îmi doresc linişte.
Este singurul dar pe care mi-l doresc acum.
Ajungem la un moment dat în punctul în care simţim că avem nevoie de un moment în care să uităm de tot şi toate.
Pe lângă asta, îmi doresc ca muzica mea să placă în continuare, ca piesele mele să poată spune poveşti în care
publicul să se regăsească.",
ne-a mai declarat Fuego, completând că niciodată nu a visat să ajungă
atât de cunoscut.

"Nu am vrut niciodată să fiu celebru, în schimb am muncit ca să pot face oamenii să aprecieze ceea ce fac. Şi am primit dragostea lor ca o încununare a carierei şi parcursului meu de peste 20 de ani
în muzica românească.",
a mai spus el.

Lui Fuego nu-i plac petrecerile supriză

Anul acesta, Fuego nu ştie cum va petrece de ziua lui, însă şi-ar dori o simplă
petrecere în pijamale.

"În primul rând petrec cu admiratorii mei, virtual, dar şi prin intermediul "LIBERTATEA".
Lansăm azi albumul "Am încredere-n dragostea ta", o poveste muzicală ce vorbeşte despre mine cel mai bine.
Versuri, piese noi, şlagăre, emoţii şi sentimente sincere marca Fuego.
Nu sunt hater, dar nu mi-au plăcut niciodată surprizele şi nici omagierile pentru ziua mea.
Sigur, se întâmplă în fiecare an ca prietenii mei apropiaţi să-mi organizeze diverse petreceri, iar eu fac frumos şi mă bucur. Dar, dacă ar fi după mine, cum probabil voi face anul acesta, aş petrece în pijamale, în casă, cu un film bun şi floricele, cu discuţii relaxate şi cu atitudinea unui om normal, aşa cum de altfel sunt.",
ne-a mai declarat Fuego.

Sursa: Libertatea
22 august 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu