~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 29 august 2016

"Pe 5 septembrie, vă aştept pe toţi la vernisaj!..."


Paul Surugiu - Fuego:
"Îmi doresc ca tablourile acestea să vă aducă aminte de cândva..."


"De ce case?
Pentru că am vrut să-mi reîmprospătez imaginea despre România, pentru că ştiu ce înseamnă originea în evoluţia şi dezvoltarea noastră. Şi nu ştiu, dar casele pe care le-am aşezat pe pânză şi pe care le voi expune de pe 5 pe 20 septembrie la Palatul Parlamentului, au în ele emoţie, au un strop de autenticitate şi o parte mică din sinceritatea mea artistică, asta pentru că îmi doresc ca tablourile acestea să vă aducă aminte de cândva, de simbolurile populare şi de valoarea incontestabilă a identităţii noastre.
Pe 5 septembrie, vă aştept pe toţi la vernisaj, de la ora 18.00!
Fiindcă îmi doresc un eveniment unic, am hotărât să avem şi un dress-code. Astfel, vă rog pe toţi cei ce veţi participa să încercaţi să veniţi îmbrăcaţi cu un element popular românesc - o ie, o vestă, un costum întreg, orice vă poartă cu gândul la România neaoşă.
Vreau să arătam tuturor că folclorul nu a murit şi că, indiferent de vremi, el este "casa" în care vom regăsi mereu o parte din noi.
Şi tot la Casa Poporului, voi crea o colecţie
"GRIGORE VIERU",
cu poze, manuscrise oferite mie, afişe, cărţi şi alte elemente de colecţie."
Paul Surugiu - Fuego
29 august 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu