~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 23 august 2016

Paul Surugiu Fuego a schimbat prefixul


"Mă simt un om împlinit..."

Paul Surugiu - Fuego îşi serbează azi, ziua de naştere. Artistul a schimbat azi prefixul şi împlineşte 40 de ani.
Când era copil, el credea că sărbătoarea comunistă de 23 august din Epoca de Aur îi era dedicată.

Ai schimbat prefixul.
Cum te simţi la 40 de ani?
Fuego: Mult mai bine ca la 20 şi la 30, dar, totuşi, poate mult mai tânăr decât atunci. Ştiu că se face caz pe ideea asta cu vârsta, cu cât avem şi de cât ne e sufletul, dar eu voi fi mereu un puştan nebun, care face ce-i place, care n-are stăpân şi ia propriile decizii, chiar dacă mai apoi se loveşte cu capul de pragul de sus. Oricum mă simt un om împlinit, cu o mulţime de idei de pus în practică şi putere de muncă. Am planuri, am vise şi suficient timp înainte să le fac. Vreau să cred că abia e mijlocul vieţii mele şi că abia de acum încep să trăiesc cu adevărat.
Vorba cântecului meu - "Eu la vârsta mea, pâmântul întreg îl pot avea!"

Cum îţi petreci aniversarea?
Fuego: Răspund la telefoane, în primul rând. Mă bucur să văd că oamenii ţin la mine şi mă iubesc. Cumva n-am trecut întâmplător prin viaţa lor. Mai apoi, încerc să transform ziua de mâine într-una liniştită, în care stau comod alături de oameni dragi care au sigur surprize pentru mine. Nu foarte bombastice, pentru că nu-s genul. Cel mai sigur ne vom relaxa toată noaptea ori cu remy ori cu Monopoly, vom ronţăi câte ceva şi vom face o seară cu prieteni de neuitat, amintindu-ne de clipele trecute. Sunt omul simplităţii şi cred în puterea momentului, mult mai mult decât în momentul care dă putere!

Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta? Dar cel mai frumos cadou?
Fuego: Poate că ziua în care m-am născut! De atunci fiecare moment ce a urmat, cu bune şi rele, a fost o binecuvântare, iar cadoul, pe bune, a fost vocea. Ea m-a împlinit, m-a salvat şi mă defineşte. E cel mai de preţ dar al vieţii mele.

Pleci în vreo vacanţă?
Fuego: N-am de gând. Oricum viaţa mea e o continuă vacanţă, mai mult sau mai puţin relaxantă. Străbat ţara, oraşele, merg încontinuu, cânt, înregistrez, fac cu plăcere ce fac şi nu e o muncă stresantă. Îmi place şi atunci totul devine un firesc, încât oricând pot lua o clipă de respiro fără să se întâmple o tragedie.
În alte zone nu merg momentan, pentru că încă mai am de lucru pentru expoziţia pe care o voi avea, pe 5 septembrie, la Palatul Parlamentului, lansez o nouă expoziţie de pictură -
"CASA PĂRINTEASCĂ"
- în care voi prezenta simbolurile româneşti autentice prin pictura mea.
Pictura e o terapie ce-mi dă putere. Am pus suflet în naşterea operelor mele şi mă pot mândri cu nişte timp investit cu folos. Cu pictura pot naşte lumi noi, culori noi şi ştiu că la un moment dat, una dintre creaţiile mele va sta pe un perete şi va fi admirată, nu neapărat pentru frumuseţe, ci pentru sinceritatea şi pasiunea puse în realizarea ei.
Dincolo de asta, sunt fericit că-i pot ajuta pe cei ce ne-au alinat cândva copilăria, dar şi pe tinerii care acum, la start de carieră, au nevoie de noi. Şi sunt peste 60 de artişti sprijiniţi!
Pregătesc de asemenea un turneu maraton de sărbători, în toată ţara, toată luna decembrie şi un album de colecţie - primul musical audio din România - alături de maestrul Jolt Kerestely, care la cei 82 de ani ai săi, scrie de zor piese speciale pentru mine.
Vă aştept în acelaşi timp, duminică de duminică, de la ora 20.00, la emisiunea mea, pe Favorit TV, acolo unde am super ediţii de sezon, cu invitaţi de marcă, cei mai iubiţi artişti ai României.

Ce-ţi doreşti acum? Un mic bilanţ?
Fuego: Nu cred că-mi doresc ceva mai mult decât am. Poate, egoist puţin fiind, spun că-mi doresc să trăiesc mult şi să mă bucur de muzică şi de publicul meu. De ceva ani nu-mi mai place să primesc cadouri, ci dimpotrivă, să ofer. Cred cumva că mi-ar prinde bine ceva odihnă, idei noi şi la fel de mulţi oameni dragi care să mă iubescă şi să-mi stea alături. Bilanţurile nu le consider de bun augur. Bilanţul meu cel mai de preţ stă în activitatea mea, pe care cred că, înainte să o comentezi, trebuie să o cunoşti. Şi longevitatea mea are şi ea un cuvânt de spus. Altfel, nu pun pe hârtie punctele tari şi cele slabe. Ştiu ce-am făcut bine şi ce nu în viaţă, şi 100% aş schimba multe, dar n-am nici un dubiu că aş face aceleaşi greşeli dacă aş lua-o din nou de la zero!

23 august 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu