~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 21 ianuarie 2016

"Pictura mă lasă să mă bucur de inventivitate..."


FUEGO: "În luna martie veţi avea o mare surpriză..."


"Toate au un început şi-un sfârşit.
Ideile, poveştile şi toate lucrurile frumoase din această lume încep de undeva
şi termină altundeva.
Azi vă prezentăm următoarele etape din realizarea operei speciale denumite
"COVOR DE LACRIMI".
FUEGO:
"Atunci când m-am hotărât să fac artă modernă, colaje şi combinaţii de mai multe materiale, mi-am zis că pot transmite o idee mai bine astfel.
În fond, pictura mă lasă să mă bucur de inventivitate, fără să-mi constrângă propriile viziuni.
În luna martie veţi avea o mare surpriză cu această colecție."


Art By Fuego
21 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu