~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 12 ianuarie 2016

FUEGO: "Voi ce amintiri nu puteţi uita?"


FUEGO: "Fiecare moment are unicitatea sa..."

"Ne place să ne impregnăm momentele dragi în memorie, să ne ţină de urât
pentru un cândva.
Avem plăcerea de a ne lua cu noi amintiri şi emoţii, oameni şi locuri. Poate că acestea sunt cele mai depline bogăţii pe care un om, în toată existenţa sa, le deţine.
Eu unul aşa cred.
De fiecare dată când ajung pe undeva, încerc să păstrez simbolul momentului, armonia clipei şi starea de care sigur îmi voi aminti mai târziu.
Uneori, ne asociem pe noi, care-am fost sau care am fi vrut să fim, cu perioadele perfecte prin care am trecut... De asta-i bine să nu pierdem nimic, ori să aruncăm, din ignoranţă, în nepăsare.
Fiecare moment are unicitatea sa.
Mai jos, eu cu un scoţian care încerca de zor să-mi explice că muzica lor are elemente comune cu cea românească...
În spate, Tamisa desăvârşea clipa...
Voi ce amintiri nu puteţi uita?"
Paul Surugiu - FUEGO
12 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu