~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 3 ianuarie 2016

FUEGO: "Vă mulţumesc!"


FUEGO: "Există oameni fără de care n-am putea evolua..."

"De câte ori aţi spus
"MULŢUMESC!"
în ultima vreme?
De câtă vreme n-aţi mai recunoscut meritul celor din jur în viaţa dumneavoastră?
Chiar dacă nu ne dăm seama, chiar dacă nu recunoaştem, există oameni
fără de care n-am putea evolua.
Lor trebuie să le mulţumim zilnic.
Să ne oprim în loc, fără să ne pese de părerile celorlalţi şi să facem gesturi mici, dar pline de însemnătate în faţa acelora care ne fac, zi de zi, mai buni şi mai speciali.
Ştiu că nu-i simplu să rosteşti această vorbă.
Din prea mult orgoliu sau vanitate, uităm, omitem, evităm sau nu vrem să-l spunem.
E mai mult decât un pansament şi are, de cele mai multe ori, toată sinceritatea noastră ascunsă în el.
Eu spun aproape zilnic
"MULŢUMESC!",
pentru ce-am ajuns, pentru că mă păstrez lucid, pentru că mi-e bine,
pentru că vă am pe voi.
Şi nu mi-e greu, mai ales când spun la momentul potrivit.
Mai târziu, poate fi destul de greu să reiei ce-ai gândit...
Aşadar, la început de an,
mulţumiţi, prieteni!
Vouă, lumii şi vieţii, oamenilor şi celor pe care nu-i cunoaşteţi.
Nu-i nimic ruşinos în această vorbă.
E mai degrabă un remediu.
Vă mulţumesc!
Astă-seară, de la ora 20.00, cântăm la emisiunea mea, pe Favorit TV."
Paul Surugiu - FUEGO
3 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu