~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 20 ianuarie 2016

FUEGO: "Recunosc că i-am simţit lipsa..."


FUEGO: "Nu-mi vine să cred că-i Simba cel dinainte..."


"Anul a început cu schimbări şi planuri noi, nu doar pentru mine.
Ghemotocul de blană pe care-l am, rasa Akita Inu, care a mai crescut între timp, SIMBA, s-a întors, mai ceva ca un fiu risipitor, de la dresaj.
I-a prins bine perioada de antrenament, căci acum e mult mai disciplinat şi mai docil.
Recunosc că i-am simţit lipsa, dar acum, câteva săptămâni, n-am voie să-i arăt asta.
E cât se poate de important ca un câine de rasă să fie dus la dresaj. Nu doar că uşurează munca ta, dar îl formează pentru a se transforma într-un exemplar ideal.
Mie nu-mi vine să cred că-i Simba cel dinainte. Privirea lui spune asta..."

Paul Surugiu - FUEGO
20 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu