~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 18 ianuarie 2016

FUEGO: "Rămâi cu bine, nene Grig!"


FUEGO: "Acum şapte ani,
dintr-o ironie a sorţii,
ne părăsea mult prea devreme..."

"Au trecut şapte ani de când am urcat ultima oară pe scenă cu nenea Grig.
Acum şapte ani, dintr-o ironie a sorţii, ne părăsea mult prea devreme, lăsând în urma sa comori ale limbii, o operă incontestabilă şi o mulţime de oameni trişti, cărora le va fi mereu dor de el.
 Mă număr şi eu printre ei, căci Grigore Vieru a fost mai mult decât un prieten sau un poet care a scris versuri pentru muzica mea.
Mi-a fost mentor şi m-a învăţat ce este simplitatea, modestia şi poezia de aur.
De atunci şi până acum, i-am cântat versul cu tot sufletul meu.
L-am păstrat în minte, l-am păstrat pe scenă şi am încercat, cu fiecare an, să mai fac ceva pentru memoria sa.
Pentru carieră şi pentru mine, a fost piatra de temelie şi ştiu că această bucată zidită va fi veşnică prin tot ceea ce am creat împreună.
Rămâi cu bine, nene Grig!"
Paul Surugiu - FUEGO
18 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu