~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 9 ianuarie 2016

FUEGO: "Noul an aduce idei spectaculoase..."


FUEGO: "În 2016, în luna mai vom edita povestea
"Vremuri apuse"..."


"Noul an aduce idei spectaculoase.
Nu-mi place să stau şi să pierd timpul, aşa că m-am pus pe treabă şi, alături de nea Joly, lucrez la cea mai frumoasă poveste muzicală.
Nu suntem superstiţioşi, dar nu oferim prea multe detalii.
Cert este că maestrul are atâta viaţă şi inspiraţie de dăruit, fiind cel mai prolific compozitor al muzicii româneşti.
Uneori, ajung şi eu să mă îndoiesc de vârsta mea, atunci când îl văd ca un viguros copac de energie, la cei 82 de ani.
Acum 2 ani ieşea pe piaţă albumul
"STEAUA MEA",
premiat de Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România.
În 2016, în luna mai, vom edita povestea
"VREMURI APUSE".
Mulţumesc,
maestre JOLT KERESTELY,
pentru încredere!
Sufletul meu artistic creşte cu fiecare piesă scrisă de noi..."
Paul Surugiu - FUEGO
9 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu