~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 13 ianuarie 2016

FUEGO: "Mai gândiţi-vă şi la voi!"


FUEGO: "Anul acesta mi-am propus să... fiu mai relaxat..."

"Prieteni dragi, nu mi-aţi povestit cu ce speranţe aţi păşit în noul an.
Aşa ni se pune nouă, oamenilor, la începuturi, pata pe ceva şi mai apoi luptăm, chiar şi perioade lungi, ca să realizăm şi să ducem la un sfârşit ţelul.
Eu vă anunţ, în mare secret şi exclusivitate, că anul acesta mi-am propus
să... fiu mai relaxat.
Oricum, viaţa mea e o bucurie continuă, dar toate drumurile şi stresul îşi pun amprenta. Aşa că am zis să fac totul
mai uşor şi mai temeinic.
Nu vă speriaţi, am o mulţime de proiecte şi toate începute deja.
Turnee, album, surprize la TV, pictură şi chiar ceva care vă implică şi pe voi.
Şi cum perioada asta fac şi lucruri pentru suflet, mi-am zis să mă pun iar "la punct" cu cinematografia. Printre timpul acordat picturii, am luat la rând, din nou, producţiile mari ale sfârşitului de an, nominalizate la "Globul de Aur". Lor le adaug şi teatrul.
Zău că-i bine tare să faci
şi să urmăreşti ce-ţi place.
Chiar şi atunci când, pe lângă asta, faci o mulţime de alte activităţi.
Aşadar, mai gândiţi-vă şi la voi!
Zi frumoasă vă doresc!"
Paul Surugiu - FUEGO
13 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu