~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 10 ianuarie 2016

FUEGO: "Luptaţi pentru ceea ce vă e crez!..."


FUEGO: "Cât visezi la ceva, nu renunţa de la prima bătălie!"

"În ultima vreme, mi se pare că nimic nu e întâmplător, că tot ce trăim e oarecum o consecinţă a faptelor şi a muncii noastre de zi cu zi, care-şi primeşte, la un moment dat, mai devreme sau mai târziu,
foloasele şi aprecierea.
Sigur, eu sunt un privilegiat, pentru că ceea ce fac e vizibil şi e cu bună ştiinţă creat.
Dar sunt oameni care depun efort permanent şi care târziu ajung să fie cunoscuţi.
Oricum ar fi, cei buni reuşesc.
Vreau să cred că noi, cei care mai iubim ceea ce facem, nu suntem singurii oameni în mâinile cărora stă evoluţia. Vreau să cred că în fiecare, mai mic sau mare, există o vocaţie ce trebuie dusă mai departe.
Sigur că vor fi voci care vor spune că, uneori, cu vocaţia mori de foame.
De acord şi asta e foarte trist!
Dar atât timp cât visezi la ceva, nu renunţa de la prima bătălie.
Este şi cazul meu!
Şi, pentru că-i o duminică liniştită, vă propun să ne gândim, fiecare dintre noi, la cum am luptat să ajungem ce suntem azi.
Eu, spre exemplu, m-am chinuit, m-am lăsat bătut de N ori, am plâns şi-am strâns din dinţi, dar am continuat să sper, cu ajutorul celor care-au crezut în mine necondiţionat şi mi-au dat o şansă la momentul potrivit.
Aşa că luptaţi pentru ceea ce vă e crez, indiferent de vârstă sau condiţie,
şi veţi reuşi!
Mai jos, un frumos reportaj făcut azi de cei de la ROMÂNIA TV, cărora le mulţumesc pentru susţinere."
Paul Surugiu - FUEGO
10 ianuarie 2016
Accesaţi:

5 comentarii:

  1. Viata este dulce si amara ,dar cu toate astea trebuie sa ne descoperim mereu si sa ramanem mereu aceeasi ,lucrurile frumoase li se intampla celor care cred,cele mai frumoase celor rabdatori iar extraordinar de frumoase celor care nu se dau batuti ! Mult succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata e plina de surprize ,uneori mai placute sau ma neplăcute .trebuie sa luptam si cu capul sus ridicat mai departe si mai departe cu speranta ca ziua de maine ne aduce soare si fericire fara nori in lacrimi! Mai bine zis apare soarele si pe strada noastra! Succes mai departe si nu uita "ceva ptr ceva" tot asa minunat si excelent in tot !

    RăspundețiȘtergere
  3. Otilia Stefanescu10 ianuarie 2016, 18:55

    Mă bucur să văd că nu uiți de unde ai plecat ,de oamenii care ti-au fost aproape în toate momentele importante ale carierei ,deși talent ai cu carul și poate a-i fi reușit să te faci cunoscut oricum.
    Ești un om deosebit ,un artist deosebit !
    Fiecare apariție pe micul ecran e o încântare.
    Multă sănătate și mult succes în continuare !

    RăspundețiȘtergere
  4. MĂ BUCUR PENTRU TINE CĂ AI REUȘIT.....AR FI FOST MARE PĂCAT SĂ NU AVEM BUCURIA DE A ASCULTA O VOCE DUIOASĂ , LINIȘTITOARE, CU TOTUL DEOSEBITĂ CA A TA !

    RăspundețiȘtergere
  5. Este destul de greu, numai cine trece prin greutati stie.

    RăspundețiȘtergere