~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

FUEGO: "În televiziune existau valori..."


FUEGO: "La Favorit TV, tragem linie, facem bilanţul lui 2015 şi intrăm în vacanţă..."


"Eu nu mi-s nostalgic foarte des.
Povestesc aici, pe Facebook, diverse amintiri, dar nu mă cotropesc aşa rapid sentimentele. Acum, în schimb, mi-am adus aminte de vremurile de cândva.
Nu e cazul să spun eu cum era.
Ce-i cert e că în televiziune, dincolo de decenţă şi alte lucruri pozitive, care înclinau balanţa celor negative, existau valori, existau figuri importante,
existau profesionişti.
Parcă şi acum o văd pe
Sanda Ţăranu sau pe Ileana Popovici.
Nu contează ce şi cum prezentau.
Erau embleme.
Divertismentul era puţin, dar bun.
Chiar şi după '90, au existat producţii mamut, care, nu ştiu cum reuşeau, dar te ţineau cu sufletul la gură,
fără prea multe tertipuri.
Uneori, oricât de spectaculoşi şi-ar dori unii să fie, ca şi în viaţă, nu reuşesc nici în ruptul capului, dacă nu simt că trebuie să dăruiască din pasiunea şi experienţa lor.
Mie îmi este dor de un echilibru.
Poate şi de asta fac şi eu
televiziune, în continuare.
Cu bune şi rele, cu ediţii mai reuşite şi altele mai puţin, de şapte ani fac emisiunea
"FAMILIA FAVORIT",
iar în ultimii doi ani, peste 100 de colegi de-ai mei au avut unde să-şi cânte muzica.
Mâine seară, de la 20.00, la Favorit TV, tragem linie şi facem bilanţul lui 2015 şi intrăm în vacanţă."
Paul Surugiu - FUEGO
16 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu