~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 5 ianuarie 2016

FUEGO: "Iarna ne păstrează amintirile..."


FUEGO: "Încerc să găsesc noi inspiraţii pentru un cântec..."


"Iarna are o mulţime de poveşti despre noi atunci când vine.
Ca într-un cufăr, ea ne păstrează amintirile, gata să ne facă an de an, altele noi.
A trecut vremea în care mă bucuram asemeni unui copil de zăpadă, bulgărindu-mă. Acum, după ce mai dau câteva lopeţi să fac pârtie, mă gândesc ce minunată era vremea dinainte, toate clipele în care zăpada ne unea şi ne aducea împreună pentru câteva zile în care nu ne mai păsa de nimic.
Apoi, din cauza zăpezii, am mai trăit câteva poveşti pe care n-am cum să le uit, rămânând înzăpezit sau avariat pe drumuri.
Niciodată n-am fost fanul verii, aşa că iarna mă desăvârşeşte.
Voi ce poveşti aţi trăit iarna?
Cum vremea asta de-afară ne-a dat de furcă, m-am gândit să ies şi să încerc să găsesc noi inspiraţii pentru un cântec care să vorbească despre lumina şi bucuria unui anotimp ce mi-a adus enorme satisfacţii."
Paul Surugiu - FUEGO
5 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu