~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 4 ianuarie 2016

FUEGO: "Hainele sunt doar o imagine..."


FUEGO: "Este alegerea atentă a hainelor vitală pentru noi?"

"Mă uitam pe fereastră gânditor, bucurându-mă de imaginile albe şi întristându-mă ştiind că troienele iar îmi vor îngreuna drumurile.
Şi mi-a venit în minte o idee simplă,
legată de noi toţi.
Cât de mult şi cât de tare ne chinuim, uneori fără rost, să arătăm într-un anume fel, să ne construim tot felul de podoabe vestimentare, să fim simpli sau extravaganţi, să fim moderni sau eleganţi,
să fim rafinaţi sau neglijenţi?
Sigur că asta ne face mai speciali, sigur că ne înnobilează şi vorbeşte despre noi, dar cred în final, că hainele sunt doar o imagine, un tablou pe care, la un moment dat, vrem să-l arătăm.
Personal, ştiţi, sunt interesat de felul în care arăt pe scenă.
Ori mai extravagant, ori mai simplu, oricum ar fi, vreau să mă prezint decent şi elegant în faţa publicului.
Dar parcă ştiu că mai important, dincolo de impactul vizual, este felul în care purtăm hainele şi mesajul pe care vrem să-l transmitem cu ele.
Dincolo de podoabe, în sufletul nostru, se ascunde o lume îmbrăcată
în frumuseţi nespuse.
Este alegerea atentă a hainelor
vitală pentru noi?
Cred că răspunsul îl vom afla abia atunci când, din inerţie, vom construi imaginea perfectă ce va fi în concordanţă
cu sufletul şi ideile noastre.
Vă doresc zi de vis şi să vă îmbrăcaţi gros, adecvat, încălzindu-vă cu muzica mea!"
Paul Surugiu - FUEGO
4 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu