~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 27 ianuarie 2016

FUEGO: "Ani mulţi îi doresc!..."


FUEGO: "Florin Piersic -
haiducul neînfricat al ecranului..."

"Acum ceva vreme îmi spunea că-i musai "să slăbim, dar nu profesional".
Haiducul neînfricat al ecranului, eroul atâtor filme, simbol al teatrului şi-al eleganţei, Florin Piersic face azi 80. Din care aproape 60 de dăruire scenei.
Marele Piersic!
Am câteva amintiri de neuitat cu domnia sa, toate sub nota-i caracteristică, aceea de a vedea viaţa ca pe o lungă
călătorie a frumosului.
În fond, dincolo de scenă,
actorii sunt oameni.
El mi-a explicat cum stă treaba cu omenia în aeroport la Paris şi mi-a făcut una din cele mai frumoase surprize de ziua mea, felicitându-mă în direct, la TV.
Unde mai pui că ne mai şi aseamănă unii şi alţii la stilul de vorbă.
Îl felicit pentru Titlul de "Artist al Poporului Republicii Moldova", primit ieri, decoraţie ce mi-a fost înmânată şi mie în 2012.
Ani mulţi îi doresc, în care să se bucure de-aceeaşi apreciere din partea publicului ca şi acum, căci Florin Piersic este unul dintre cei mai iubiţi actori ai neamului nostru!"
Paul Surugiu - FUEGO
27 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu