~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 7 ianuarie 2016

FUEGO: "Am atributele unui om simplu..."


FUEGO: "Nu m-am considerat niciodată un model..."

"Fiecare zi e o nouă provocare
şi pentru mine.
Mă gândesc, de când mă trezesc dimineaţa, la ce mă va supune azi viaţa,
cum voi face faţă şi, mai ales, dacă sunt în stare să-i fac faţă.
Vedeţi voi, toţi suntem experţi la teorie, la dat sfaturi, crezându-ne cine ştie ce modele. De fapt, ţine strict de persoana fiecăruia cum alege să-şi pună ordine în existenţă.
Eu nu m-am considerat niciodată un model. Am mai zis asta şi-o voi repeta şi pentru cârcotaşi şi pentru cei care
mă consideră exemplu.
Sunt un artist care cântă, care are tot felul de pasiuni şi care are plăcerea nebună de a împărţi momente din viaţa lui
cu prietenii şi admiratorii.
În rest, am atributele unui om simplu, educat, cu bun simţ, căruia nu-i place să epateze şi care stă în banca lui,
fără să iasă în evidenţă.
Dacă voi consideraţi că sunt demn de urmat, nu pot decât să mă bucur şi să mă gândesc că uneori, fie că vrem, fie că nu, suntem recompensaţi cu cele mai plăcute daruri.
Aşadar, acceptaţi provocările şi trăiţi la intensitate maximă.
Acesta-i stilul meu şi sunt fericit, în fiecare moment, de darurile pe care
le-am primit de la viaţă.
LA MULŢI ANI IONILOR ŞI IOANELOR!"
Paul Surugiu - FUEGO
7 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu