~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 1 ianuarie 2016

FUEGO: "2016 să fie unic, cu bune şi rele..."


FUEGO: "Vă promit eu că 2016 va fi de referinţă
pentru activitatea mea..."

"Bună dimineaţa, prieteni!
Zic să ne fie bine şi cumva să facem şi să desfacem ca şi 2016 să fie unic, cu bune şi rele, etape şi mirări.
Nu ştiu ce se-ntâmplă, dar parcă timpul curge cu aşa o rapiditate, încât uneori mi se pare că trec prin anumite momente fără să le prind esenţa.
Nu-i cazul tradiţiei din fiecare an, în care, împreună cu oameni dragi, urmărim Concertul de An Nou de la Viena, un regal alături de care e o plăcere să ai un start.
Cât despre mine, simt că începutul acesta m-a prins cu atâta voinţă şi putere de muncă, încât vă promit eu că 2016 va fi de referinţă pentru activitatea mea!
Hai...
LA MULŢI ANI!"
Paul Surugiu - FUEGO
1 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu