~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 29 decembrie 2015

FUEGO: "Vă mulţumesc pentru tot!"


Paul Surugiu - FUEGO:
"Anul ce vine să ne prindă mai voioşi şi mai spectaculoşi..."

"Sfârşitul de an este momentul bilanţurilor.
Aşa-i tradiţia!
Ne gândim la ce-am făcut, ce-am greşit şi ne luăm avânt pentru anul următor,
pentru o nouă etapă.
E în firea lucrurilor să calculăm şi să adunăm, pentru a vedea ulterior câtă frumuseţe ascunde viaţa noastră, pe care uneori, atunci când o trăim,
nu apucăm s-o simţim.
Personal, am avut un an plin.
Am străbătut România şi Moldova în patru turnee naţionale - "Testament", "Trăiesc", "Inimă pentru inimă" şi "Acasă de Crăciun".
Am lansat 2 albume de studio, din genuri diferite şi am scos, împreună cu "Libertatea" şi "Taifasuri", 3 compilaţii.
Pentru voi am imprimat noutăţi muzicale ce încep să fie din ce în ce mai apreciate şi ascultate: "Goodbye","Eşti visul meu","Numai părinţii" sau "Sunt lângă tine".
Ulterior, mi-am dat frâu liber pasiunii
şi am pictat.
Pentru mine, pentru voi şi pentru marii artişti, pe care i-am ajutat şi-i voi ajuta în continuare prin proiectul "Art By Fuego".
Am scris, cu litere de-o şchioapă, povestea noastră, aici pe Facebook.
Vă mulţumesc pentru tot şi-mi doresc ca anul ce vine să ne prindă
mai voioşi şi mai spectaculoşi."
Paul Surugiu - FUEGO
29 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu