~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 3 decembrie 2015

FUEGO: "Uneori sunt şi oameni care-ar striga..."


FUEGO: "E bine, din când în când, să dăm o mână de ajutor..."

"Zău că parc-aş avea lipici!
Scai se lipesc animalele de mine şi se ataşează, încât, uneori, îşi uită şi stăpânii.
Ştiu că acum, dacă Simba al meu ar vedea pozele acestea, ar fi gelos, dar am găsit acest mic suflet rătăcind de unul singur prin Roma. Îşi căuta nevoie mare stăpânul şi i-am dat o mână de ajutor. 
Iar asta m-a făcut să-mi dau seama că, uneori, sunt şi oameni care-ar striga, dar nu e nimeni să-i audă.
Sunt vieţi care atârnă de-un simplu "Mulţumesc!" şi care, uitate undeva, ajung să nu-şi mai găsească alinare.
Poate de asta e bine, din când în când, să dăm o mână de ajutor.
Indiferent cui ne-o cere şi chiar şi acelora care n-au curajul necesar să spună cu voce tare că au nevoie de ceva.
L-aş fi luat acasă, dar câinele meu deţine supremaţia şi nu ştiu cum ar reacţiona, mai ales că acum merge la dresaj, pentru că plec, de pe 8 pe 23 decembrie, în turneul naţional
"ACASĂ DE CRĂCIUN",
unde vă aştept pe toţi.
Şi nu uitaţi un lucru - niciodată nu e greu sau prea târziu să ajuţi pe cineva,
fie că-i om sau animal!"
Paul Surugiu - FUEGO
3 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu