~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sâmbătă, 19 decembrie 2015

FUEGO: "Sunt un om fericit!"


FUEGO: "Oricum ar fi viaţa, pentru mine ea păstrează
emoţia voastră..."

"Mă repet!
Nu mă mustraţi prea tare pentru asta...
Sunt un om fericit şi nu mi-e ruşine s-o spun.
Scena şi voi îmi oferiţi cele mai mari satisfacţii, pe care le pot împărţi apoi cu familia şi prietenii mei.
Să fim înţeleşi...
"ACASĂ DE CRĂCIUN"
îmi demonstrează că dincolo de toate, publicul apreciază muzica mea, cântând cu mine împreună.
Unora li se face şi "milă" de programul meu încărcat şi-mi oferă cadou tot felul de bunătăţi.
Alţii au florile la purtător.
Concluzia e simplă - mă onoraţi, oameni buni, şi, oricum ar fi viaţa, pentru mine ea păstrează emoţia voastră.
Şi nu le spun asta tuturor, să ştiţi!
Am momente în care-i cert, în glumă, pe cei veniţi să mă vadă, pentru că nu închid telefoanele şi fac poze cu blitz,
din tot felul de unghiuri.
Nu cred că e cazul ieşenilor!
Îi "răzbun" azi, pentru c-au pierdut cursa de capitală europeană, cu un regal de zile mari. La Teatrul "Luceafărul",
de la 17.00 şi de la 19.00..."
Paul Surugiu - FUEGO
19 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu