~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 21 decembrie 2015

FUEGO: "Ştiţi la ce simt lipsa?..."


FUEGO: "Am fost norocos
să pot vesti Crăciunul
atâtor persoane..."

"Parcă nu-mi place că termin cu colindatul.
Nu de alta, dar rolul acesta
are numai avantaje.
Oamenii vin la sală în număr mare şi le mulţumesc pentru asta.
Oricât m-aş chinui eu să-mi fac treaba bine pe scenă, dacă n-am "martori", totul e în van.
Şi-am fost norocos să pot vesti Crăciunul atâtor persoane!
Colindătorii, cei ca mine, nu mai sunt nevoiţi să-şi asculte, de Crăciun, propriile piese. E şi cazul meu, eu preferându-l, pentru naturaleţe, autenticitate şi nobleţe a glasului, pe Ştefan Hruşcă.
Unii ne-au făcut rivali. De pomană!
Fiecare are publicul său şi cântă altceva - eu am cântecele compuse de mine cu tematică de iarnă, el tradiţionalul.
Şi ştiţi la ce simt lipsa, chiar dacă-i în avantajul meu?
La zăpadă!
Ea luminează griul vremii
şi ne inspiră pace."
Paul Surugiu - FUEGO
21 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu