~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 16 decembrie 2015

FUEGO: "Cântăm într-o seară magică..."


FUEGO: "Paula este complicele meu pentru o surpriză..."

"Tare-mi plac oamenii faini la suflet,
nu doar pe scenă!
Unii spun că de Crăciun
se bucură de vocea mea.
Eu personal, când vine Crăciunul, am şi alte preferinţe, printre care Ştefan Hruşcă şi, desigur, prietena mea şi bună colegă –
PAULA SELING.
Ne propunem noi să facem de ceva vreme un duet şi într-un final vom reuşi, dar până atunci, am zis c-ar fi frumos să vă bucurăm sufletele într-o ediţie specială a emisiunii mele, duminică, de la ora 20.00,
la Favorit TV.
Cântăm într-o seară magică, aducând feeria sărbătorilor în casele voastre.
Mă ştiu cu Paula de când nici unul dintre noi nu era cunoscut.
Băteam străzile Bucureştiului, în căutarea afirmării şi ne prezentam, ca să învăţăm canto, la maestrul Petre Găluşanu, care ne-a fost un bun profesor şi ne-a învățat, dincolo de tehnici vocale, că e musai să ne preţuim publicul şi să transmitem pe scenă emoţie.
Asta facem amândoi.
Cât de bine, pot spune doar cei care ne urmăresc şi ne apreciază.
Şi vă mai spun un secret - Paula este complicele meu pentru o surpriză cu totul şi cu totul specială de Crăciun, pentru voi."
Paul Surugiu - FUEGO
16 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu