~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 14 decembrie 2015

FUEGO: "Nu ştiu ce vă doriţi voi..."


FUEGO: "Eu şi Moş Crăciun avem o mulţime de surprize pentru voi..."

"Când eram copil,
credeam ca Moşul face minuni.
Nu-mi mai doream jucării sau dulciuri, deja visele prindeau contur în scrisori şi aveam nevoia să-i cer să-mi aducă putere de muncă, năzuinţe multe şi răbdare în a aştepta.
Între timp, eu am devenit la rându-mi Moş Crăciun, oferind celor dragi daruri simple, trecute de pragul materialului.
Le-aduc bucurie şi una dintre cele mai mari satisfacţii de Crăciun este să-i aduc mamei, după ani, cadouri, răsplătindu-i, în mică măsură, anii de sacrificiu.
Nu ştiu ce vă doriţi voi de la Vestitorul simbolic al iernii, dar eu vreau altruism şi zâmbete, vreau mai multă calmitate, dăruire, noroc şi împliniri.
Vreau cumva să ne fie bine tuturor, în felul şi după posibilităţile fiecăruia.
De Sărbători, eu şi Moş Crăciun avem o mulţime de surprize pentru voi."
Paul Surugiu - FUEGO
14 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu