~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 27 decembrie 2015

FUEGO: "N-ar strica ceva zăpadă..."


FUEGO: "Urez ani mulţi celor care-şi serbează
ziua numelui de Ştefan..."

"Mi se pare că n-am mai avut de multă vreme aşa o iarnă primăvăratecă.
Nu mă deranjează, recunosc,
dar n-ar strica ceva zăpadă.
Poate şi pentru că minunile albe ascund în căderea lor imaculată, nostalgia noastră.
Vouă nu vi se întâmplă să vă apuce câte-un dor nespus de ceva, aşa fără motiv?
Oricum ar fi viaţa, prezentul, clipele ce se trăiesc la maxim, avem nevoie, pentru a fi deplini, şi de un pic din trecut şi de ceva vise pentru viitor.
Azi, în plină zi cu soare, mi-am adus aminte de adierile răcoroase de acum câteva luni, care mă fac, pe mine cel puţin,
să mă relaxez la maxim.
Nu-i propice atmosfera, dar starea e numai bună ca sa urez ani mulţi celor care-şi serbează ziua numelui de Ştefan.
Am pentru ei o ediţie specială a emisiunii mele, în seara asta, de la 20.00,
pe Favorit TV."
Paul Surugiu - FUEGO
27 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu