~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

luni, 28 decembrie 2015

FUEGO: "M-am revigorat pe cinste în natură..."


FUEGO: "Tare-mi sunt dragi locurile neatinse
de amprenta modernului..."

"Cum unii din noi încă mai muncesc, în speţă eu, am zis că n-ar fi rău să fac un popas pe drum, să simt atingerea naturii.
Nu ştiu voi cum sunteţi, dar mie tare-mi sunt dragi locurile neatinse
de amprenta modernului.
Mi se pare că la un moment dat, viaţa poate fi păstrată mai luminoasă, dacă-i dai puritatea şi frumuseţea pe care satele româneşti o au.
Şi cum m-am revigorat pe cinste în natură, vă sfătuiesc să nu aruncaţi la coş frumuseţile şi bucuriile rurale. Mai avem de muncit la aspectele sale şi chiar la oameni, dar credeţi-mă, satul românesc păstrează un fragment din autenticitatea de cândva, care nu era neapărat mai bună, ci doar
mai curată la suflet.
Vă salut voios, cu spirit de primăvară,
dintr-o căsuţă la marginea satului."
Paul Surugiu - FUEGO
28 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu