~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

joi, 17 decembrie 2015

FUEGO: "La mulţi ani, mama!"


FUEGO: "Azi e ziua celei care mi-a pus vise în priviri..."

"Iarna asta n-o pun sa împodobească bradul, lucru pe care, în realitate, l-am făcut eu.
În schimb, îi aduc bucurii nemăsurate.
Azi e ziua ei, a celei care mi-a pus vise în priviri şi m-a ajutat să le îndeplinesc.
La mulţi ani, mama!
De ziua ta, îmi doresc mie, în primul rând, să mă bucur cât mai mult de tine. Să pot să te răsplătesc, deşi nu mi-ai cerut-o niciodată, pentru toate sacrificiile făcute.
Îţi mulţumesc!
Iar celor care au uitat, poate, din anumite motive, de părinţii lor, să-i caute cu o vorbă, pentru că, la un moment dat,
va fi prea târziu."
Paul Surugiu - FUEGO
17 decembrie 2015

Un comentariu:

  1. Cind va privesc, pot sa spun un singur cuvint NOROCOSILOR. Mama, ca are asa un fiu, iar fiul pentru ca are asa o mama. Cu pretuire
    Elena Cesar von sachse

    RăspundețiȘtergere