~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 11 decembrie 2015

FUEGO: "Cred că legendele au nevoie de noi..."


FUEGO: "Vă mulţumesc în numele celor care v-au uitat şi al celor care vă preţuiesc în continuare..."

"Maestre Ilie Micolov,
Mă adresez direct, gândindu-mă la anii de glorie pe care i-aţi trăit.
Soarta e tristă şi face ca uneori să nu fie de ajuns talentul, succesul şi recunoştinţa acelor câţiva oameni care nu v-au uitat, pentru a trăi demn.
Mi-aduc aminte de momentele în care, copil fiind, adormeam fredonând şlagărul dumneavoastră, dorindu-mi să trăiesc şi eu "o dragoste la prima vedere".
Vă mulţumesc în numele celor care, din indiferenţă, din nepăsare sau necunoştinţă, v-au uitat.
Şi în numele celor care vă preţuiesc în continuare, vrând să vă revadă pe scenă.
Nu înseamnă enorm ajutorul meu către dumneavoastra, prin intermediul proiectului
ART BY FUEGO,
dar e un pas înainte, e un prilej de a avea sărbători liniştite şi un motiv în plus pentru a vă arăta că nouă ne pasă de soarta dumneavoastră.
Pictez şi sunt onorat că ceea ce am construit în lunile acestea poate să-i ajute pe cei care ne-au conturat muzica românească.
Sunteţi unul dintre ei şi cred că legendele, asemeni dumneavoastră, au nevoie de noi, cei care le-am ridicat pe piedestal.
Acum e momentul să le arătăm cât îi iubim!
Mă-nclin!"
Paul Surugiu - FUEGO
11 decembrie 2015
Accesaţi şi:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu