~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miercuri, 2 decembrie 2015

FUEGO: "Am poposit în inima Transilvaniei..."


FUEGO: "Să fim români!"

"Românului îi stă bine să-şi sărbătorească ziua, mai ales dacă-i artist.
Nu puteam să nu cânt de 1 Decembrie pentru România mea, pentru
"limba mea de doină horă".
Ieri am poposit în inima Transilvaniei, cu spectacolul - omagiu GRIGORE VIERU, lecţia de patriotism "TESTAMENT", la COVASNA.
Greu aş putea să vă descriu atmosfera şi starea creată între mine şi public.
Zărit-am şi maghiari şi-am înţeles de la ei toţi că sunt o comunitate unită, fie că-s români sau maghiari. Au răsunat imnul, cântecele patriotice şi ne-am bucurat împreună, nu doar pentru o zi, că suntem bravi locuitori ai acestui
tărâm binecuvântat.
Nu mă aşteptam la o primire atât de maiestuoasă şi la reacţii atât de pozitive. Am dat mână cu mână într-o sărbătoare a cântecului şi-a poeziei neamului şi-am învăţat din nou că generalizările
macină realitatea.
Există oameni care se bucură că trăiesc aici, că vorbesc româneşte şi mai există şi români pentru care glia, ţara şi valorile ei
mai au însemnătate.
Concluzia acestor zile e simplă - suntem una cu spaţiul în care trăim şi pe care trebuie
să-l respectăm, dacă nu-l iubim.
SĂ FIM ROMÂNI!"
Paul Surugiu - FUEGO
2 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu