~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 20 decembrie 2015

FUEGO: "Am pentru voi daruri neaşteptate..."


FUEGO: "Îmi veţi lipsi voi..."

"De ani şi ani mă plimb prin ţară,
colindând de zor.
Nu funcţionez altfel şi parcă aşa au sărbătorile farmec.
Mă încarc cu energie pentru un an întreg şi cred că şi publicul meu, într-o anumită măsură, are acelaşi sentiment.
Să vă zic că aştept sărbătorile cu entuziasm?
V-aş minţi!
Îmi veţi lipsi voi şi voi profita de ocazie ca să mă odihnesc.
Dar cum nu vreau să-mi simţiţi lipsa, am pentru voi daruri neaşteptate... la TV.
Sper doar să nu vă plictisiţi de mine şi de momentele unice din zilele de sărbătoare.
Până să vă dezvălui, vă amintesc de astă-seară, de la 20.00, la Favorit TV - emisiune cu mine şi Paula Seling.
Acum fug către Piatra Neamţ, pe-un soare răvăşitor, de zici că-i primăvară.
Cânt la teatru, la poale de Pietricica, de la 17.00 şi de la 19.30."
Paul Surugiu - FUEGO
20 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu