~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

duminică, 13 decembrie 2015

FUEGO: "Am onoarea să realizez această colaborare"


FUEGO: "Alexandru Arşinel
- mare figură şi
un om de ispravă..."

"Întotdeauna am iubit
teatrul şi umorul românesc.
Şi-am mai iubit piesele în care un interpret şi-un mare actor dau naştere unei istorii muzicale percepută de public ca pe-o trecere firească a talentului lor.
Am onoarea să realizez această colaborare, în premieră, alături de maestrul
ALEXANDRU ARŞINEL.
Mare figură şi un om de ispravă, în jurul căruia n-ai cum să nu râzi.
Mâine seară, de la 17.00 şi de la 19.30, la Teatrul "Constantin Tănase" din Bucureşti, eu cu Alexandru Arşinel v-am pregătit ceva spectaculos, ce continuă, în mod firesc, povestea concertului
"ACASĂ DE CRĂCIUN".
Zăpadă n-avem, dar nu disperăm.
În fond, Crăciunul stă în felul în care pune în amintiri şi în prezent, acel strop
de magie cerească."
Paul Surugiu - FUEGO
13 decembrie 2015

Un comentariu:

  1. ...regret că nu pot sa vă admir la Teatrul Tănase din Bucuresti...Oricum, Va trimit felicitari si sunt sigură că triumful vostru va onora aplauzele publicului.

    RăspundețiȘtergere