~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

marți, 8 decembrie 2015

FUEGO: "Am emoţii, sincer să vă zic..."


FUEGO: "Prima expoziţie
e pe cale să înceapă..."


"Începând de astăzi, proiectul meu -
ART BY FUEGO,
prinde viaţă şi în altă formă.
Prima expoziţie ce-mi împlineşte pasiunea e pe cale să înceapă.
M-am gândit că nu există loc mai potrivit decât spectacolul meu, aşa că în fiecare oraş în care voi ajunge, dăruiesc publicului o parte din colecţia
"BUCURAŢI-VĂ!".
Am emoţii, sincer să vă zic.
Nu mă gândeam acum un an caăvoi putea pune pe picioare aşa iniţiativă, care-şi propune, printr-o parte din fondurile strânse, să ajute marii artiştii ai României, colegii mei, aflaţi, unii dintre ei, într-o situaţie dificilă.
Cu ajutorul vostru, am făcut şi primele fapte, pentru artişti în plină afirmare sau pentru maeştri ai scenei, precum Gheorghe Urschi, Aimee Iacobescu sau Ilie Micolov.
Şi sunt mândru că prima înfăţişare a tablourilor mele în faţa publicului are loc în Casa de Cultură ce poartă numele unui profesionist, un simbol al televiziunii -
Tudor Vornicu, în Adjud."
Paul Surugiu - FUEGO
8 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu