~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vineri, 18 decembrie 2015

FUEGO: "Am cântat într-un loc atipic..."


FUEGO: "Elena Stoica - susţinător
al proiectelor mele..."


"Ştiu un principiu...
Că nimic nu s-ar face pe lume şi-n artă,
fără sprijin.
Valabil e şi în cazul meu, oricât de mult m-aş baza eu pe puterile mele.
Şi uite-aşa, de ani buni, s-a statornicit o legătură de prietenie şi colaborare cu
ELENA STOICA,
susţinător al proiectelor mele.
Ştiţi asta deja!
Ce-i demn de menţionat este faptul că prin ea, peste 1000 de oameni
îşi duc traiul în Panciu.
Lor le-am făcut de dimineaţă o minune de sărbători, când am cântat într-un loc atipic - în fabrica de tricotaje
manageriată de Elena Stoica.
Printre maşini am petrecut româneşte şi-am colindat, reuşind să le aduc oamenilor puţin din spiritul Crăciunului,
chiar la locul de muncă.
V-am mai zis...
Nu contează unde şi cum cânt, atât timp cât muzica mea străbate vise şi emoţii
şi ajunge în inimi."

Paul Surugiu - FUEGO
18 decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu